6 Mars 2009

hej igen. Nu har jag precis varit ute på den andra rundan med hundarna.. jag blir sjukt trött på att bella inte har lärt sig gå i koppel än, hon drar, och hon drar och jag säger till på skarpen men hon drar ännu mer. När vi kom hem och var framme till dörren drog hon igen och jag drog i örat ordentligt, då försökte hon fighta emot! så då drog jag ännu mer och sa argt åt henne, då blev hon lugn.
Inne har hon inget problem men ute ska hon kaxa hela tiden.. men hon är inne i en halv-könsmognad-fas just nu så d e eväl därför.. ja undrar va de ska bli av den där hunden.. de blir spännande.

Nu har jag äntligen fått nått i magen, har inte klarat att äta nått tidigare idag, inte ens de två små semlorna som står o väntar på mig har jag lyckats få ner.. Jag drack ett glas Cola tidigare idag, nyttigt jag vet.. men socker i alla fall. Nu åt jag ett päron också. :)

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0