5 Mars 2009

sista inlägget för idag, jag mår bättre.. eller känner mig bättre. :)
det är konstigt den där känslan, ibland kommer den o lägger sig över mig som ett svart moln :s
men min käre oscar gjorde så jag blev lite glad i alla fall, blir alltid glad av att prata med honom :)

Här får ni några bilder, om än få, från ikväll! Enjoy!


Behövs de förklaring på bilderna?
ni får de i alla fall, haha :)
bild1: Donken mat blev de, o jag fick för mig att jag skulle fota grillorders lappen.. haha. :) glutenfritt, alltid!
bild2: och mitt bröd såg ut som en svamp? det övre va mkt större än de undre.. Adam tyckte de smakade hö?
bild3: Amanda med sin kära QP. Det är tjockisvecka för oss!
bild4: Adam & Wictor! hihi
bild5: vi satt på golvet och pratade medans wictor gjorde en grundlig undersökning av lägenheten. OBS! oranga (stavn?) väggar, precis som hos E&K. Vad är det med folk & orange?!

Sov gott mina kära läsare. puss!

Kommentarer
Postat av: a

svampen såg ut som bruléepussing också :P

2009-03-06 @ 08:01:37
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0