4 Mars 2009

hej igen.. det blev många, väldigt korta inlägg idag.. :)
nu har jag fått igång ipoden igen efter en kort tids laddning så nu har jag färdigställt ALLA gamla låtar.. dock saknas de vissa som jag minns men inte kommerp å namnet eller ens texten på.. men vissa låtar blir det typ "AHA!! ja den här!!" det e lite kul :) undrar varför man slutar lyssna på vissa låtar?
i mitt fall så är det nog att jag lyssnar sönder dom rätt skickligt. samma låt om & om igen.. men sen blir det å andra sidan mycket roligare när man hör dem såhär. :)
jag ska se hur många av dessa låtar som finns att tanka hem så ska vi se vad det blir för kul av det.
ni får nog höra vissa här i bloggen med om dom finns på YT.
jag ska leta lite låtar nu och kanske till och med hitta på en historia om varje låt?
vad sägs om det?!
med hitta på menar jag inte "hitta på" utan jag syftar mer på ett minne som jag förknippar med just den låten.

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0