30 Mars 2009

ytterligare ett nöje jag har haft idag är att läsa igenom typ HELA MIN BLOGG!
lite kul är det att läsa vissa inlägg, mindre att läsa andra..
jag hittade i alla fall lite gamla dikter som jag skrivit.. vad säger ni..  vill ni läsa dom igen?
äh.. ni har inte mycket till val. :D
Som min goda vän jossan skrev till mig förut "fan anki.. du borde göra slut med killar oftare!" haha! :)

Jag har samlat på mig 15 dikter.. vissa är lite längre än andra så vi börjar kanske med en kort?

"för en minut sedan låg du här i min famn
och jag kunde känna ditt hjärta slå
medans jag log när du berättade för mig
hur mycket du tyckte om mig

sedan gick du och allt brast när du gav mig en hejdåpuss.
allt brast ännu mer när du frågade vad det var,
och jag var helt förstörd när jag berättade för dig
att du har givit mitt hjärta liv igen

och bara genom att du andas rubbar du hela min existens."


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0