3 Mars 2009

Hej!
vad hände här liksom, ingen uppdatering?!
men nuså, .. den här dagen bestod av att vakna halv åtta, gå upp, fixa och sen åka iväg till skolan. Resan Uppl. Väsby - Uppsala gick på 24 kr.. billigt! i Uppsala träffade jag mickis som skulle & jobba och så tog jag ut pengar. Sen bar det av mot skolan. väl där kunde vi inte komma in i ngn studio eftersom alla fotolärare var borta (det är bara dom som har nycklar till studiosarna) så vi fick vänta i typ 45 minuter på GH! sen äntligen så kom han och vi fick lite hjälp med produktbordet.. Amanda började fota och... inget händer! eller jo något händer men det är alldeles vita bilder..
ison? nej
bländare? nej
tiden? nej
AWB? nej

ingenting gjorde saken bättre.. så vi fick till lsut byta till en pentax kamera efter att ha väntat på GH när han hade ätit lunch.. när vi/amanda väl kom igång med fotograferingen så gick det jättesnabbt och smidigt. Snygga bilder blev de me!
jag älskar produktfotografering!.. eller studio över huvudtaget. :)
Nån som vill bli fotad?!

Vid tre kom vi ner på stan & gick in på HM. jag köpte massa nytt smink som ni kanske får se sen, jag får se om jag orkar ;)
sen gick vi & åt.

Efter det bar de av hemmåt. När jag var vid arlanda ringde pappa och frågade vilken pizza jag ville ha.. men jag åkte med honom istället för jag fick beslutsångest.

När vi kom hem var det bara att vänta på mamma.. jag var helt säker på att hon slutade innan fem men tydligen inte..
under tiden höll pappa på att elda upp huset.. tur att jag har bra luktsinne..

Sen efter middagen när mamma äntligen kom hem sådär vid sex nån gång så skulle vi se på film, Australia.. dock kom jag på att jag inte hade någon text! alltså gick de inte o se på den med mina duktiga föräldrar.. Så nu blev de till o få ner en film MED text så får vi se den ngn annan gång, vet inte om det blir just ikväll, troligtvis inte.

nu ska jag göra annat, vi hörs nog senare!
puss <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0