26 Mars 2009

en dag senare!
hade inte tid med datorn igår.. :)
här kommer en kort uppdatering.. orkar inte sitta upp länge till så de får gå fort.
gårdagen började med en snabbdusch & sen bar de iväg till saturnus.. de va nästan så jag inte hann äta frukost men jag klämde i alla fall i mig en macka. Jag fotade på den "minsta" avdelningen, dvs med dom minsta barnen. Jättemysigt, Neo va där, Emmas kompis barn så honom kände jag igen. Det var lite kul.
jag kände mig klar vid 11 när de små liven skulle sova så jag gick upp till mammas jobb och skulle gå ut med bella men mamma va redan ute me henne så jag "slapp" det med. Så jag tog bussen mot märsta och tåget vidare mot tumba.
När jag kom till Tumba åkte vi o handlade lite mat till kvällen som skulle spenderas med kompisar..
Tacos fast med kyckling.. mums!
jag var duktigare att handla nu tycker jag.. men jag ska aldrig packa påsar åt dig igen ;)
Sen åkte vi hem, såg på Bolt.. så kom Tim och jag va osocial & sjuk så jag fortsatte att kolla på bolt :p
Sen efter ett tag kom Emma & Markus också och jag säger bara; bilar!
haha! :D
Jag hjälpte till Oscar & Emma med maten lite granna och sen åt vi. Lyckades till&med mosa en hård avocado.. eller asså.. oscar gjorde ;)

Sen åt vi & sen kollade vi på film, Sex drive. Helt okej men jag var så himla seg igår så jag kände mig inte ritkgit aktiv.
Efter filmen drog folket hem såde va bara jag & myspelle. Vi tittade på tv och myste hela kvällen, någon försökte sova men det är inget jag tillåter. mohaha.
Den här gången hann jag med tåget men det skulle inte mycket till för att jag skulle ha missat det. De hade stängt nergången jag brukar gå i så jag fick sprigna tillden andra och hann..
på vägen hem kände jag mig typ full.. eller.. bakis.. jag ville mest krypa ur mitt eget skinn.. Febern var alltså tillbaka. Skulle tagit en till ibumetin innan jag åkte kände jag..
men jag va hemma 01.30 och gick o la mig på en gång. Vaknade igen vid 3.30 när det var 2 minuter kvar på tvn tills den stängdes av -satte på 20 minuter till och somnade om.. Sen har jag drömt den sjukaste drömmen! :S
äcklig och läskig och ush. fy..
glad va ja inte när jag vaknade och försökte febrilt fundera ut om det stämde eller inte.. För det var ju faktiskt saker som sagts under kvällen som sas även i min dröm..

hm..
i morse väckte pappa mig 07.30 och jag gick direkt upp & la mig i soffan. Gick inte upp öfrns kvart i tolv och gav hundarna mat. Sen har jag legat hela dagen i soffan och druckit vatten och tjockat i mig godis. känns bra..
just nu känner jag att jag måste ta ytterligare en ibumetin så jag inte är allt för bitter mot m&p.

nu orkar jag inte skriva mer, de tog ett tag i alla fall de här..
ni får en uppdatering igen lite senare
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0