26 Mars 2009

jag har tråkigt.. det resulterar i sånt här.. har ni mer?!

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ;
ben, mage eller armar?
mage.. ELLER NEJ! armarna!
bruna, blåa eller gröna ögon? När jag va liten va de bruna.. men.. ögon överhuvudtaget bara dom e vackra.
svensk eller utländsk? Svensk tror jag nog.
charmig eller rolig? Får man inte välja båda?!
att de röker eller snusar? Nej tack
vad kollar du först in på de motsatta könet? Ansiktet.. Det är väl det första man ser?
hur stor betydelse har kläderna? Asså.. han kan ju inte va helt omedveten.. :p

KÄRLEKEN ;
tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jao.
har du någon kille just nu? Ja
gillar du någon just nu? Ja
gillar någon dig just nu? Jag tror det?
har du blivit sårad någongång? Dum fråga?
har du sårat någon? Tyvärr så har jag ju det.

ÖVRIGT ;
svär du mycket?
haha. Fråga mina lärare?!
när duschade du senast? Igår
vad är de för färg på dina byxor du har på dig just nu? Mörka
vilken låt lyssnar du på nu? Melissa horn - kvar i nått jag lämnat
hur ser ditt skrivbord ut just nu? Typ papper & smink.
hur är vädret just nu? Blå himmel, vårkväll typ?
vart skulle du vilja åka? Överallt!
vill du ha barn? JA. men inte nu
vad ska dom heta? Vet inte. Det är liksom inte aktuellt så..

SENASTE SOM DU ;
träffade?
hemma? mamma&pappa. annars är  de Oscar
kramade? Oscar
kysste? Oscar
strulade med? Gabbe
sa att du älskade? Amanda tror jag? :D -eller Adam?
pratade i telefon med? Mamma?
sov tsm med? Oscar
smsade dig? Asså jag har rensat smsen men oscar eller jeffa.


Kommentarer
Postat av: jossie

men anki strulat och kysst är inte samma sak ;)



Strulat då vet du, är det inte meningen.. man ångra det... och man skulle inte göra det i nyktert tillstånd ;) haha

2009-03-26 @ 20:37:45
URL: http://josefinklargard.blogg.se/
Postat av: Hahah

nej instämmer,, tror du få läsa på lite dä ang strula ;) heheh..

2009-03-26 @ 21:26:06
Postat av: Julia

Vi spelar mellan 23 april-2 maj på Tibble Teatern

2009-03-26 @ 21:28:30
URL: http://juwlea.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0