24 Mars 2009

FAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
jättetrevligt ikväll. skrattat som fan.. MÅÅÅNKATTN! haha.. "internt"..
när de va dags förhemgång fick jag "hjälp" av rick och pierre, dom snälla pojkarna.. jävla ungar. Jag har ont i huvet.. på riktigt sa jag till dom, men ändå så håller man på.. såklart!
och fyfan.. fick iafl skjuts igen.. 300 meter. schysst "DU SKA HÖGER HÄR!!! ...DU SKA HÖÖGER HÄÄÄÄÄÄR!!!" så jävla bra minne den där ungen.. inte.

kommer hem.. Feber. kul? nej kanske inte. Varje gång jag ska fota på saturnus blir jag sjuk. ska jag dit ändå och snabb-fota? faaaaaaaaaaan. Måste ju ha lite fler bilder. åh..
& sen ska jag ju till Oscar också efter..?!

jag vill inte vara sjuk!
& jag jobbar i helgen.. FAN, igen.
(inte att jag jobbar, det vill jag = pengar)

nu ska jag vila. puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0