23 Mars 2009

å nu sitter jag här.. en helt vanlig... praktikdag! hahaha... ingen som förstår, bara sofie, jag & jossan :p
funderar på attstäda.. för det råkade ju bli stökigt igen när jag skulle välja kläder till gårdagen. Bra jobbat!
jag har iafl 3 timmar på mig tills dom bra programmen börjar (hej tv-nörd).. ska duscha o de tar väl 30 minuter o sen e klockan 6.. 3 timmar ;)

Det är lite kul när en viss person skriver, man märker direkt vad den vill.. skitpåre!

aja. Jag sitter o väntar på att pappa ska bli klar me duschen, han snodde den innan mig tydligen, schysst.
och jag känner att jag inte har nått att skriva så i will spare you the rest.
vi hörs senare.. när jag har städat ;) kanske vill ni se bild? hm.. vi får se!

puss så länge i alla fall

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0