23 Mars 2009

Det är kul att bli på bra humör efter att ha surat i stort sett hela dagen ;p
anonym förresten.. som jag gissar är adam: jag skulle köpa UL biljett för att jag ska ha råd o åka till skolan sen, smart va! :)

min konversation med mina föräldrar de senaste 5 minutrarna:

mamma: e han lika snäll som han verkar fortfarande?

jag: ja! :D
pappa: hade han fin lägenhet?

jag: ja...?
mamma: hade hanstädat?

jag: ja, det är han som klagar på mig att jag inte städar..
bådatvå: Han e nog bra för dig.. vi får se hur länge han står ut


ja.. dagens skratt i alla fall.. :D
puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah :D vad roliga dom är :P

2009-03-23 @ 18:44:35
Postat av: HAHA

Hahaha.. Bästa idag! ;) det finns hopp för dig me' xD

2009-03-23 @ 21:35:16

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0