23 Mars 2009

Hej igen..
fan vad jag hatar UL.. deras jävla kort och ständiga prishöjningar.. börjar likna SL lite.. fy!

har i alla fall beställt ett ungdomskort nu 285kr .. inte mkt.. Sen ska de till ett stadsbuss-kort på det me..
de blir väl totalt runt 500kr.. vilket inte är mkt när dom höjde det vanliga kortet (som jag kan åka hur mkt jag vill på) till 1070.. men jag är ändå inte så mkt i uppsala nu plus att jag åker till thailand snart så de får duga me ett sånt här.. inte hela världen me 285kr att kirra ut igen om de skulle ta slut heller. :)

aja. Va har ni för er?
jag försöker klura ut hur jag ska göra med bilderna till hemsidan. korvigt.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du köpa en massa UL-kort för? ;P

2009-03-23 @ 12:54:51

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0