22 Mars 2009

god morgon!
det börjar närma sig en-månads-strecket nu :D hihi.. längta...

idag ska jag åka upp o träna på arlanda.. chilla me jossan ett tag, hon ville att jag skulle vika handdukar.. gratis? näe.. kankse inte..
sen ska jag ta mig ända bort till tumba! :D kollade på sl's hemsida och man behöver ju inte ens byta tåg.. riktigt skönt.. för en lat tjej som jag... och virrig skulle jag vilja säga.
Frågan är bara hur dags jag ska ta mig upp till arlanda... aja de löser sig väl förhoppnignsvis.

Oscar körde inte ihjäl sig.. tur är väl de :D!
För er som undrar så fickhan inte stanna kvar i natt för mig och då säger han till mig att han ska köra ihjäl sig.. för att han va så trött.. vilken kille jag har hittat va? ;)

nu ska jag gå upp ur sängen (ligger fortfarande under täcket) och äta lite frukost..  o  snacka med la familia.
puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0