21 Mars 2009

hej på er, Ja anna, jag ÄR galen! :D

Sitter här nu innan jobbet, ska åka om 40 minuter.. håller på o städar. men jag orkar inte mer.. det ser i alla fall inte ut som ett bombnedslag. Kanske ska dammsuga lite med.. men sminka mig måste jag göra först i alla fall, det är viktigare ;) haha.

Jag jobbar emd Jossan idag.. om jag inte har sagt det?
ska bli skitkul, dock så är det tydligen ngn som jossan inte verkade gilla som jobbar också men vi får väl se hur de blir.
Förhoppningsvis har jag fått min inloggning till minibaren också -man måste slå in massa koder hela tiden i systemet.. än så länge använder jag mig av alex inloggning.. Som att ni bryr er..

Hm.. någon matlåda fanns de inte heller här hemma.. Vi åt ju Sushi igår, emma nästan dog när hon smakade dvs att hon inte tyckte att det var gott.. men jag fattar inte, mycket godare hemma än ute iafl! :D

Ingen träning hinner jag med idag.. orkade inte åka upp tidigare och efter jobbet är det bråttom hem och slänga sig in i duschen innan oscar kommer.

Juste! Skrev aldrig nått om gårdagen..
jag kom hem halv ett och messade lite med världens underbaraste amanda som va lite upprörd.. sen slocknade jag direkt. Det är skönt när man stänger ögonen och somnar på typ 2 sekunder.
Men innan jag somnade.. (;)) så va vi ju hos Rick.. De började lite segt, vi kollade på Borat.. och jag som inte har sett den tycke att de va helt sjukt.. får se om jag tar mig till otanka hem den nu.... vetefan..

Sen kom Pierre hem och då började Rick & Pierre spela GH.. Dom e sjuka dom där två. fattar inte hur man kan lira på expert alltså! :D
Sen så tyckte sofie att man blev yr (förövrigt jag med!) av att titta på GH så vi bytte till singstar..
jag var stjärna och krossade alla, såklart!
haha nej men.. jag vann iafl många ggr ;)
till & med över pierrre.. som kan alla låtar utantill! haha.

Bilder från kvällen kommer senare, har inte tid nu!
ska dammsuga lite & ge hundarna mat nu
puss! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah.

ja eller hur! jag är as taggad :D



ajaj, låter inte bra! :/

2009-03-21 @ 12:33:36
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har en kompis som också är allergisk mot typ allt. Hon äter typ 18 olika allergimedeciner. Det skulle jag aldrig orka!

2009-03-21 @ 15:33:22
URL: http://juwlea.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0