28 Mars 2009

älskling kan också vara rolig ibland, det är bra att du har koll på mig..



förresten.. plutten igen! vad har jag sagt åt dig? :p

alltså får jag besök imorgon vilket innebär att det nu är städning för hela slanten! ojojoj.. hur ska det här gå.. jag har tydligen lovat att jag ska damma av spegeln för att NÅGON skrev "hej" på den..
det verkar vara kul att göra avtryck i mitt rum för folk i alla fall.. förut var det Tv'n nu är  det spegeln..
kankse ska spara den då.. så man kan göra sig påminnd ;)

haha nej men jag ska väl städa. Tydligen måste jag även gå kurs innan jag kommer in hos Oscar .. :p
undra vad för uppfattning han har fått om mig?
nä, de är väl dags att städa nu..
men jag har ungefär 17 minuter på mig tills jag måste släcka alla lampor!
EARTH HOUR!

ni får se bilder senare -datorn kommer ju stängas av den me.

puss!

Kommentarer
Postat av: vanessa

Tack så mycket :)

2009-03-28 @ 20:24:49
URL: http://vanessasternklint.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0