21 Mars 2009

Hej igen :)
nu har oscar precis åkt hem och jag har snackat med stefan & emma lite. mysmys.
kvällen blev skitbra, känns verkligen inte som att vi bara har träffats två gånger.. verkligen inte.
imorgon ska jag ta mig till Tumba.. hihi. Vi får se hur det går.

Jobbet gick skitbra, tog 1,5 timme att göra minibaren idag.. jossan hjälpte mig men ändå..
sen fikade vi i typ 45 minuter kanske, satt o snack.. sen var det lite jobb och sen va jag tvungen att ha nått i magen så vi gick o hälsade på på donken, det gick fortast och smidigast. Sen va de bara lite kvar, vi hann med tio i fem bussen och tur va väl det för oscar kom hit redan 5 över 6, då hade jag precis fått på mig kläderna, haha :D

jag orkar inte skriva mer nu, håller på att somna.
puss <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack ÄäÄäänki =)

2009-03-22 @ 02:05:23
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: sabrina

Ja det är gratis att gå men du får betala om du inte kommer fast det är bestämt.

2009-03-22 @ 08:36:56
URL: http://tonarshaxan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0