20 Mars 2009

hej igen :)
standardreplik?

ehm.. ja vad ska jag skriva?
här sitter jag.. pillrar på musiken.. lyssnar på ipoden igen.. knäpp e jag :)
Senare ska jag i alla fall dra till Ricken.. ska dit me jeffa. singstar i mitt hjärta. haha!
så .. va ska jag ha på mig ikväll då?
jag gillar verkligen itne det här med att "inte köpa kl'äder innan thailand" .. fan..
kanske de nya linnet? men det skulle jag ju ha imorgon.. men .. faan...
 Snart kommer Jonah så det är dags att gömma godiset.. för man äter ju bara godis på lördagar eller hur!?

men ang. kläderna..
kankse bara blir de svarta linnet jag har på mig nu och en tröja eller nått.. de blir säkert bra.. jag ångrar mig säkert i sista sekund.

nu ska jag kolla hur länge folket ska basta, om jag hinner äta med co eller själv.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0