20 Mars 2009

lite ljusskymtar får man ju av vissa i klassen i alla fall!
härligt när man får sån respons, et gillar jag.
Utgångspriset idag var runt 270 kronor.. nu är vi nere på 222,50! om dom jag tror ska med och de som jag itne tror ska med gör som jag tror så blir det 215 kronor/person.. Det är faktiskt riktigt billigt, med tanke på att det flaket vi tittade på från början kostade 20 000 så.
Sen har adam kommit med ett förslag att hans pappa har ett flak som vi bara behöver betala soppa för. Ska kolla upp hur stort det är för det får inte vara mindre än de vi har nu.. We'll see. :)

Fan vad jag ser fram emot den 5 juni! Snart kommer inbjudningarna ut ;)

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0