19 Mars 2009

anonym: ja flaket blir av, SÅKLART! 6000 är det på totalt och jag håller på o räknar ihop hur många det är som ska åka med + om man kan betala innan den 22 april eftersom jag åker till Thailand den 26 så känns det bra att ha det innan jag åker.. annars kommer det bli massa snack efter jag har kommit tillbaka. Det kommer att finnas möjlighet till att föra över till mitt konto när löningen/stud. bidraget har kommit också. :)

Så.. back to the blogg ;)
Jag sitter just nu o lyssnar igenom massa låtar. jag ska rensa ipoden (ta bort allt gammalt & lägga till massa nytt.) så om ni har lust får ni mer än gärna skicka låtar till mig på msn! :D

puss!

Kommentarer
Postat av: anna

7 inlägg på EN dag?! Anki, du är galen!

2009-03-21 @ 08:58:53
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0