16 Mars 2009

helloj på er. nu har vi kommit hem från veterinären, eller för en timme sen ungefär.. tintin är väl inte sitt gladaste jag precis.. Bella kommer sova ute hos mig i natt.. de blir mysigt, om man får sova nått dvs.. vi får väl se hur de blir med det.
hon kommer skert ligga o gnälla. Hon gnällde som en stucken gris i bilen på vägen hem.. tintin låg i bak o bella fick sitta i fram med mig så att ho nitne skulle va på honom hela tiden och hon gnällde o hon gnällde.. ganska stressande. som att ha ett barn skrikandes, de e också stressande. Men de gick bra till slut och när vi kom hem så gick mamma ut me henne en kortis så tintin fick komma in själv o ta de lugnt liksom.

imorogn blir en jobbig dag.. ser inte fram emot den.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0