16 Mars 2009

hellojsan. Sitter och väntar på att åka till knivsta för o lämna av tintin, sen åker vi till uppfödaren & fikar o busar med hennes valp (Bella får leka).. Hela familjen är typ nedstämd för tintins skull.. stackars hund. Undrar va han tänker liksom?

Jag har i alla fall skrivit ut ett test av min student-inbjudan & den blev bra på papper me, lite mörk kanske men de funkade. Sen räknade jag upp alla som skulle komma.. eller.. som ja ska bjuda.. Bara släkten blev de i alla fall 23 personer sen får vi se om vissa av dom kommer, mamma & pappa är lite skeptiska för vissa.
men de blir väl en skara me folk i alla fall. Undra hur de ska få plats här.. Vissa kommer säkert vilja bada me om de e fint väder... hmpf.. o ja gillar inte att åka ifrån.. men jag vill ju, så det är klart jag ska.. men jag vill vara me om de händer nått liksom :p

nu är jag seg i huvet, lite trött ;) skriver när jag kommer hem igen.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0