16 Mars 2009

hej & god morgon :)
satt o pratade i telefon tills 3 inatt, då bestämdes de att de va dags att sova, lite jobbigt att gå upp halv åtta men jag somnade direkt i soffan igen.
Idag ska jag fixa med hemsidan, får se om jag ringer nina idag eller imorgon.. spelar ingen större roll men.. aja.
Senare idag så ska vi åka o kastrera tintin, stackarn.. vilket innebär att han inte får äta nått efter tolv idag eftersom han ska sövas.. de blir jobbigt när man går ut me dom o bella ska ha godis hela tiden.. de går nog bra i alla fall hoppas jag.

Jag ska skriva lite nu, hörs sen.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0