15 Mars 2009

hej igen, jag glömde totalt bort att jag har ju en blogg o ha koll på också.
jag slutade tjugo i fem idag, bytte om till träningskläder & tränade i 35 mintuer typ. Sen gick jag till bussen- som aldrig kom! fick vänta på nästa buss och när jag gick på den,som vanligt.. satte mig näst-längst-bak och så RATSCH!... där gick den jackan sönder!
så min blåa jacka dunade ner som fan, så fort ja rörde på mig så flög de! sjukt arg blev ja.. men jag kom hem till slut o sydde ett fult "ärr" i jackan.. nu är den itne lika fin som förut :( skitledsen för de.
..men men, livet går vidare!

när ja va hemma så åt jag lite popcorn o umgicks me mamma & pappa.. de bestämdes att tintin ska kastreras- redan imorgon! vilket innebär att de inte blir nå mrx för mig imorgon :(.. Jättetråkigt men på onsdag? :D

jobbet idag gick skitbra, klarade av minibars-rundan tills klockan 3. sist tog de två timmar längre :p
dessutom klarade jag av att få ut papprena på vilka rum ja skulle till helt själv.. har itne ens gjort det själv förut :p hihi. duktgi tjej.

jag känner att de här typ tar en halvtimme,, har koncentrationen på annat.. hihi.

puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför kunde du inte träffa honom pga att Tintin ska kastreras? Haha, fattar ingenting.. :p <3

2009-03-16 @ 21:12:18
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0