13 Mars 2009

Hej.. måste bara..
ja la in lite musik på mobilen & passade på att lägga över alla bilder! :D
thats why im writing, ni ska få ett gulligt kollage.. Bilderna är dock i o-ordning jag orkade inte anstränga mig :)



Bildbeskrivning, jag går vänster-höger, vänster-höger hela tiden :)
så ni inte blir förvirrade ;p

bild1: precis färgat håret, skulle skicka en bild till amanda så de blev en fulbild ;)
bild2: sötsyskon
bild3: Skickade en bild till mrx :D
bild4&5: Bella sover
bild6: Hon brukar sätta sig på tintins huve..
bild7&10: Såhär ska d se ut i minibaren på jobbet :p -bra för minnet!
bild8: sötbarn!
bild9: bella ser på sig själv på datorn/tvn
bild11: jag köpte en data-tv kabel
bild12&14: jag åkte skidor!
bild13: thai....
bild15: sötbellfis
bild16: jag var barnvakt en timme typ :D
bild17: kärleksparet
bild18: på väg hem från skolan
bild19: ny tv!!!
bild20: stökigt rum
bild21&22: första dagen hemma me bellfis
bild23&24&28: vi var på ett undervattens land i sthlm :)
bild25: Såhär kul kan adam ha på lunchen..
bild26: jag på väg hem
bild27&33: julafton!
bild29: kul på jobb-rasten...
bild30: skulle hem från skolan
bild31: linköping!
bild32: bellfis! :D


SOVGOTT!

Kommentarer
Postat av: a

snygganki å snyggbellfis!

ja minns den där tårtan jag gjorde :) var väl typ sista lunchen inna praktik..

2009-03-13 @ 08:15:46
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0