13 Mars 2009

den 13 mars 1781 upptäcks planeten uranus!
info hämtad från wikipedia så ta de inte 100% -igt.. orkar inte kolla upp


nu är dagen slut för min del.. ska sova nu, kvällen spenderades pratandes med mrx så nu kan jag sova gott.
visst va de lite kul o se alla bilder från 2007? när jag orkar så ska jag fixa 2008-års bilder också.. det tog ju faktiskt en hel dag o sammanställa allt.

Imorgon börjar jag jobba 08.00 vilket betyder att första väckarklockan ringer 06.15, jag behöver dock inte gå upp förns 06.40, YEY! känns pepp.. men de känns iafl bättre än när jag skulle jobba på donken, jag känner ingen ångest över att åka till jobbet nu.. bara lite nervös.. har inte träffat personen jag jobbar med imorgon men de ska nog gå bra. :)

Efter jobbet ska jag kanske träna, har fortf inte bestämt mig.. hmm.. kanske åker upp ngn annan dag istället.. efter det ska jag åka til erik & kristin o se på finalen på melodifestivalen o äta mat :) alltid mysigt att umgås me dom! :D

men nu.. är de sovdags, hoppas att ni alla haft en trevlig dag
vi hörs förhoppningsvis imorgon om det inte blir allt för sent.
skriv sms ;)

puss,
you make me smile!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0