12 Mars 2009

idag -kom ihåg det anki...
De va inget för er andra, hihi..
kanske några speciella får veta men inte alla :)

jag är så glad.. Den här dagen har varit perfekt.. men det hade kunnat vara lite bättre bara... bara lite..
hihi!

Laddade hem melissa horns album, hon är så sjukt söt! -de va en låt av henne ja la upp tidigare idag om ni inte fattade de.. men alla låtar fanns inte på yt så jag var tvungen att ladda hem istället.

jag började blöda näsblod ikväll me.. Blödde skitmkt för nån dag sen, sa jag de?
de bara rann, har aldrig blött så mkt som då.. helt sjukt!! fick sprigna runt i huvet o leta efter grejer o stoppa d me medans halva familjen sover, inge kul..
jag som trodde de hade blivit någelunda bra..

aja.. ni ska slippa höra om blod, ni sitter säkert o äcklar er nu :p


jag är i alla fall glad.. o när jag e glad behöver jag skriva av mig.. så de blev ni som vart lidande den här gången..
jag längtar till nästa vecka!

puss! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0