12 Mars 2009

Hej på er igen..
jag kom just på en sak som jag har täntk på i några dagar nu..
vad sägs om att jag varje dag skriver om en händelse viktig/oviktig som inträffat just på denna dagen?
låter de inte lite kul..
kanske kan jag till&med rota i gamla dagböcker o se om det finns nått smaskigt om just DET HÄR datumet?
jag ska iafl börja med det här.. och sen får vi se om det är intressant eller inte/om jag kommer ihåg de eller inte :p
Jag ska försöka välja ut en "världslig händelse" till att börja med & sen så får vi som sagt se ang. gamla dagböcker..

dagens datum då?
Anschluss; Den 12 mars 1938 Nazityskland invaderar Österrike och ansluter landet till det Tyska riket.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0