10 Mars 2009

hej igen, på bättre humör nu.. vetefan om jag har nått att berätta för er men jag ska precis börja med hemsidan igen så täntke skriva lite innan. :)
Sitter & lyssnar på gammal musik, exelence, S club 7, five osv.. :p så himla mkt nostalgi! det var sån musik man lyssnade på när man gick i 1an - 5an typ.. inte ett bekymmer i världen.. men sen vaknade jag :p

haha :) aja.. Sitter & e skithungrig nu men känns däremot inte som att de är ngn idé att stoppa i sig nått då de liksom inte stannar kvar så att säga. :(
what to do?

nu kom everybody get up med five! haha, man vill alltid dansa dansen när man hör den ;D
hundarna tkr att jag e knäpp :D

på tal om hundarna så va ja precis ute och gick med dem, när vi kom upp till fotbollsplanen så tänkte jag att dom kanske behöver sprigna lite så jag gjorde några snöbollar och kastade till dom, när bella fattade att man skulle fånga dom så tog hon dom i munnen utan att dom gick sönder och så sprang hon runt så stolt så stolt.. då blev hon jagad av tintin också så de blev en lyckad promenad idag, till & med jag sprang lite :p
Dock ville inte Bella ha på sig kopplet sen när vi kom till vägen igen så jag fick dra henne i nacken igen.. ush va jag hatar de.. men jag blir så himla arg och hon måste lära sig att lyssna på mig så va ska man göra liksom..
alla som går förbi tror väl typ att jag misshandlar henne :p

Nu ska jag fortsätta me hemsidan ni får se senare, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0