1 Mars 2009

dagens sista inlägg..
och det blir ett klagoinlägg.
jag har sjukt ont i huvet, sjukt ont i nacken/ryggen och som grädde på kakan så är jag lite irriterad också.
alltså inget bra det här!
imorgon blir det att ta igen sig, börja jobba med hemsidan, fixa bilderna från idag och leka med hundarna..
får se om jag ska åka & fota på någon av förskolorna i veckan.. kankse kanske inte, vad ska jag fota?
jag vet att dom skulle ha nå pippi grej på orion.. men annars känns de väl lite som att jag har fotat det mesta?

ni får sova så gott  nu gullungar.
kommentera gärna lite mera så blir jag glad :)
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0