28 Juni 2009

hej!
igår lekte jag med sofie ;)
plus freja och erica på kvällen :)

jag vaknade runt elva-tiden.. snackade med sofie, och la mig i solen.
sofie kom ngn gång runt ett tror jag.
vi solade & badade, jag somnade på madrassen.. inte något jag brukar göra direkt.
sen drog sofie hem till sin mormor, jag spelade volleyboll i poolen med grannarna, mamma, pappa & stefan...
dom tycker att det är kul att jag låter som en tennis-spelare :p

sen duschade jag & fixade mig och drog till märsta.
där väntade en asgod middag lagad av sofie (med hjälp av freja)
thanks! :)

vi chillade och spelade sms-roulett. jag fick skäll, förlåt .. igen :)
kvällen&natten va asmys :D




mer bilder kommer på fb.
jag ska ut i solen igen.. jag blir ås jäkla rastlös bara..
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0