Who are you?

Jag märkte det då och jag märker det mer och mer för varje dag som går
vem är du?

det är så sjukt, egentligen.. hur man ändras.
hur man blir, vad man gör..
hru går det till?
jag har själv förändrats.. något enormt. Eller? Någon som håller med?
och det gick fort. Sen i april.
Men jag njuter av livet, jag är lycklig nu.
allting är så JÄVLA BRA.

jag har världens bästa vänner.
jag har en lägenhet (eller ja.. snart i alla fall.)
jag vet vad jag ska göra i höst (det tog bort det mesta av den tunga vikten jag hade på mina axlar)
jag njuter av tillvaron
och jag ångrar ingenting.
jag bryter mig loss nu, ur ditt grepp.

musikmusikmusik.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0