rewind

det är helt tomt här, finns ingenting, inte ens nått att vara arg över, allt är borta.
jag kan inte tänka på dig på det sättet längre,
allt har gjort en totalomvändning.. på en vecka.

ingen förstår nånting, men det är lika bra de.. om ni vill veta så fråga :)
tänker inte skriva några namn här.. inte ang. det i alla fall.

Idag ska jag tvätta och sen kommer zdravo och sofia så ska vi grilla och ha det myysigt.
snart kommer mamma och pappa hem igen och guess what?
det ska bli jätteskönt.
"vadå börjar du sakna oss?"
kanske.
jag har så himla mycket som jag hade velat fråga dem den här senaste veckan,
ändå så har jag gjort allting själv.
Jag är så himla stolt över mig själv, men jag är ändå osäker med allt..
det har ju faktiskt gått så himla fort!
jag bestämde mig liksom för att plugga för 1,5 vecka sen
innan det så va jag helt emot det. men..
ja.. det har helt enkelt gått väldigt fort.
jag har inte ens reflekterat det med päronen mer än i telefon.

jag drömde om dig i natt.
det är den enda lilla känslan jag bär på.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0