hihi..

inga kommentarer.
jag ska jobba lite.. haha
har typ inga handdukar idag, skitskönt!
slutar klockan fem, hemma kvart i sex, mat, prata memom & pop om lägenheten och sen ska jag mysa ner i min skööna säng och SOVA!
tänk att det är mycket skönare att ligga i sängen på morgonen än på kvällen.. eller är det bara jag som tycker det?

igår orkade jag inte med bloggen, jag sov 1,5 timme natten till lördag, kändes bra att jobba då :p
i morse funderade jag seriöst på att skita i jobbet över huvudtaget och hellre få sparken än gå upp ur sängen.. men jag har självdiciplin, duktig anki.
därför ska jag sova när jag kommer hem, men som sofie säger.. det blir aldrig som man säger..
dock så håller jag typ på att somna nu så.
näej  .. dags att vika handdukar nu, sköt om er ute i världen.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0