fika med sofie

hallooo!
kom hem nyss tänkte jag skriva.. men de va nog ett tag sen nu.
var på arlanda med zdravo och fikade. vi åt donken först. mmmm, fett. PHETT!
de va i alla fall skitmysigt och jag fick mig ett gott skratt. först spillde sofie ut hela mitt glas med vatten, som tur var så var det bara vatten.. och det torkade dessutom ganksa fort iom att vi satt i solen :p
sen, 5 minuter senare.. doppar hon sitt hår i sitt kaffe och det droppar på hennes tröja och byxor också tror jag, MOHAHAHA. då var det jämt! hahahaha.
sofie var inte alls klantig, nej nej. vadå?

Nu ska jag läsa sofies blogg och sen ska jag PACKA IHOP ÄNNU MER AV MITT LIV I LÅDOR.. 2 kvar.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0