3 Juli 2009

Heeelllooo.. :)
hemkommen.. iofs för ett tag sen men..
har fått mitt klassfoto från studenten nu, pappa gnällde på att jag inte visade ansiktet och påstod att jag "leker cool" .. :p
jag har fixat leg. nu.. jag är stolt att det är gjort.
jag är expert på att fördröja saker.
det skulle ta 4 veckor för det att komma tillbaka.. och sen får jag brev, så de tar väl 5 veckor kan jag tänka mig.



den sjuukt snygga bilden. host. Det ser ut som en/ett (?) muggshot.

imorse vaknade jag av åskan. en av blixtrarna var bara 1 km bort.. och det var väl den som förstörde min dag.
jag "vaknade" i morse.. och fick för mig att mamma o pappa sa att det brann i märsta, så tågen gick inte..
men eftersom ingen sa nått till mig så var det väl inte så.
men när jag tog mig ner till tåget så.. gick inga tåg?!
så jag fick tag i pappa men hade precis innan konstaterat att det var spårfel.
jag (och sofie) uträttade mina ärenden och skulle sen åka hem.
bussen sofie åkte med skulle tydligen inte stanna i rosers.. so he told me.
men när bussen sen skulle åka.. så skulle den det?
så vi fick gå på .. stog allra längst fram me chaffisen, astrevlig.. rätt sur också :p
"jag hatar också bussar o tåg.."
"idag ska jag på semester till ett ställe låångt ifrån allt va bussar o tåg är"
"om ni tycker att det är varmt i bussen borde ni nog inte bli buss chaufförer"
osv osv :p

nu ska jag gå ut och bada, eller nått .. läsa tror jag.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0