2 Juli 2009

helloj :)
har legat ute hela dagen, börjat läsa tredje boken i twilight serien.
jag har solat ryggen, utan handduk.
jag träffade mike igår och han tyckte att tatueringen va skitbra.
alla tror att den ska vara mindre än den är .. :p

anyway.
imorgon måste jag pallra mig upp till arlanda i hettan, ta ett foto i en fotoautomat, åka till märsta centrum och lämna in det för att fixa nytt leg.
det kommer ta 4 veckor så jag får gå med passet i en vecka typ bara.
jag har ångest för fotot, mitt leg. jag har nu är jag nöjd med. även om det inte ser ut som jag just nu,jag gjorde det ju trotts allt i sjuan.. men jag ser inte ut som ett mongo i alla fall, tillskillnad från mitt pass-foto, till och med mamma säger att jag ser ut som en häxa :p

aja, jag ska vila lite nu, värmen tar slut på en.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0