19 år komprimerat till 4 lådor

hur fan ska jag lyckas?
hittils har jag packat ner tre handdukar, en hårddisk, ett datafodral och min studentklänning.
vad.. liksom.. hur?
Jag vill inte, jag vill bara att allt ska vara klart, nej det är inte latheten här.. men att riva upp allt.
jag måste ju verkligen leta igenom varenda liten vrå här..
riva upp allt.. som jag förmodligen har gömt undan så att jag ska slippa se det.. men fortfarande inte klarar av att slänga..
det kommer .. snart... vet inte vad det är heller, vet bara att jag har massor me sånna saker.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0