two days in a row!

hej!
idag är sista dagen på jullovet och här sitter jag med datorn i knät och kollar på sexturister - thailand, för andra gången idag... det är en serie som kanal fem sände i måndags och jag tittade på den tidigare idag nu är det mammas och pappas tur. riktigt bra dokumentär, hade nästan velat att den var längre.. såg ni den, isf vad tyckte ni?

idag har jag bara latat mig, det var ju meningen att jag skulle gå o lägga mig tidigt igår, jag somnade två, BRA DÄR. i förrgår somnade jag  fem.. de dagar som jag somnat senast på hela lovet var de två dagarna och de är de som är närmast nä rskolan börjar.. ännu bättre!

jag ska kolla lite på google earth nu och drömma mig bort! :D
puss på er.


(föressten, en sak jag har upptäckt är att vernissagen för våra modebilder böjrar klockan 5... vi slutar halv fem....... mycket bra där!!!!!!! dessutom slutar mina föräldrar fem och halv fem så förmodligen hinner ingen av dem. kul.)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0