ojoj

nu blev det uppehåll igen, förlåt.. vet inte ens om jag skrev i fredags eller torsdags? hm, aja, hr är jag idag i alla fall. jag sitter i skolan och ska nog jobba lite med webbdesignen.
i helgen var det jobb poch plugg så jag hade varken ork eller tid att skriva i bloggen då.
igår var det hundvaktning och tintin var magsjuk stackarn så när jag kom hem så låg det tre pizzor på glvet, snacka om att man får dåligt samvete, stackarn visste säkert inte vart han skulle ta vägen..

vad gjrode ni i helgen?
jag ska försöka starta datorn o sno internet av pappa senare idag, men jag lovar inget.
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0