myskväll

hej igen
det blev ännu en myskväll ikväll. jag har surfat runt på google earth och kollat på bilder på vårt hotell och hittat hotellet vi bodde på 2004 i thailand.
juste, jag ska ju faktiskt lägga in bilder från den resan på resedagboken!

vad har ni hittat på?
jag höll förresten även koll på bålsta matchen genom internet, 5-1 blev det till Bålsta. yey!
jag vill drömma mig bort ännu mer och jag vill åka till thailand nu, jag vill inte gå till skolan imorgon
dags att börja gå upp tidigt, närmare bestämt 06.45 tror jag ungefär.... YEY!, kanske inte.

jag skriver sådär osammanhängande igen så jag ska inte vara jobbig och vi hörs imrgon istället då är det digitalbild. skönt med mjukstart iafl, dvs två data lektioner.. men jag har fortarande ont i huvet, har haft det snart en vecka så det är jobbigt att sitta vid datorn. men det går...

puss!
förressten! se här..
109 Dagar till Thailand
35 Skoldagar till studenten (OH SHIT)
16 Dagar tills Bella kommer hem! (ni vet.. valpen)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0