kväller

hello. :)
nu är det kväller, kankse dags för att gå o mysa ner sig under täcket, det börjar närma sig för skolstart och då är det kankse bra att sova lite?
jag somnade liksom 5 i natt så. fyfy, men det är småstjärnornas "fel".
imorgon ska jag plugga, historia.. ett hemprov. och så måste jag läsa svenska boken.. men jag vill inte!
jag vill inte tillbaka till skolan.. hur ska detta sista halvår gå?
själva skolgrejen är det inget fel på alls, jag menar.. jag ska bli lärare (är det tänkt) men just själva linjen, allt vi gör.. jag orkar inte mer skitsnack & alls va som försigår.

och som mos på potatisen är det student snart, och det för med sig massa snack angående skiva och flak.. och jag är pank.
hur ska ni göra med eran student?
hm, aja.. nu ska jag kolla en snabb grej på nätet o sen stänga av datorn. vi ses..
OBSERVERA att jag har skrivit tre inlägg idag! duktig tjej.

puss

Kommentarer
Postat av: adam

den hår terminen blir ångestladdad!

2009-01-06 @ 22:29:21
URL: http://seckisacki.com

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0