ÅH!

hej igen.. nu är det klagomål på gång, för det första kan jag säga är att jag hatar tanjenterna på det här skrivbordet..
för det andra så upptäcktye jag nyss att jag suttit förgäves med min hemsida på lektionen för att nya dreamviewer funkar i alla fall inte så nu är de bara att lägga ner, jag hatar det här klassrummet.

jg och amanda sitter och lyssnar på brittan och massa musik :D
pratade nyss med mami och fick kontaktuppgifter till hennes chef som kommer vara min kontaktperson, jag slkulle egentligen ha pratat med henne men hon pratade i telefon, ush jag gillar inte att prata i telefon.. men jag måste, jag kommer ändå ha henne som chef om tre veckor och de närmaste 8 veckorna..
aja.... nu ska jag sitta här med amanda ett tag och sen blir det färd hemmåt. sova på tåget kanske, men jag är "ledig" imorgon så jag får sova då. jag ska till tandläkaren och hinner bara till skolan o vända så det känns lite onödigt att komma överhuvudtaget då. dock missar jag naturkunskapen som jag vill vara med på.
och på tal om det ska jag gå o lämna en lapp till gustaf om det. puss på er.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0