okej it's time

nu är det dags för mig att ta tag i det här igen, på allvar... nu kommer jag ändå sitta vid datorn varenda eviga dag så varför inte liksom..
aja.. vad har hänt?
jo sen sist jag skrev så började internet funka igen.. men det krånglar lite då och då, igår fick inte pappa på det förns han gick till mitt rum och testade.. själva mojängen sitter ju här..

och det har hänt väldigt mycket sen jag skrev sist faktiskt...
sista veckan i skolan gick på som vanligt, hann klart med fotouppgiften till och med.. och det var det många som inte gjrode. sen var det fredag och jag var på arbetsinterbju på Radisson Sas Hotell, jag fick jobbet!
senare på kvällen gick jag över till emelie och såg på tv o pratade :)
dags för lördag och jobb, efter jobbet ringde jag till ante, chefen, och sa upp mig!
ska upp o skriva på papper ngn gång i veckan. skönt.
efter jobbet åkte jag hem till Erik och Kristin och åt middag och sov.. igår, söndag var det dags att gå upp 06.30 för att ta sig till romme..
där åkte vi skidor hela dagen och idag kan jag inte gå :D
när vi kom hem igår upptcäkte vi en hemsk lukt, stopp i avloppet och det hade bubblat över.. ush.. tur att ni inte bor granne med mig!

nu ska jag kolla på tv.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0