5 Februari 2009

Grattis mamma! och hur gammal blir hon? enligt henne själv 30 ;)
hihi sötnosen. Det var lite kul när jag satt o tittade när hon skickade iväg tack-sms till folk som skrivit grattis... hon skickade 2 stycken sms till stombergs hemtelefon :p men sen hjälpte jag henne att ändra så att hon skickar till maries mobil istället.
typ halv tolv kom Lasse och Anita hit.. de skulle gratta mamma, men hon var såklart ute med hundarna, så jag fick stå för underhållningen tills hon äntligen kom hem.. jag blev lite orolig att de skulle hinna åka igen innan hon kom hem, men vi hade tur ;D

nu ska jag snart äta, men jag är inte hungrig.. jag har inte varit det såhär mitt på dagen sen i måndags.. kanske för att jag äter för sn frukost.. dessutom har jag hunnit med att fika mellan också.

angående tatueringen så pratade jag med lasse som har tatuerat in anitas ansikte på axeln i väsby. han gillar dem jätte mycket och tycker att jag ska göra där.. men så blr det nog också :)

aja.. jag ska hoppa in i duschen nu, see ya people! :)
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0