28 Februari 2009

glömde säga att jag somnade igår, jag fick faktiskt 11,5 timmes sömn, välbehövligt att sova utan att hela tiden vara 30% vid medvetande & hålla koll på Bellfis.

nu har jag precis ätit lite frukost; macka med stekt ägg, mums!
under tiden vid matbordet kom samtalsämnet om anlag upp.. dvs hundanlagen, gult eller svart?
och jag har lite minnen från biologin i nian då vi gick igenom det och pappa frågar om jag bara gissar det jag säger eller om det är nått jag vet..
jag försökte rita upp ett anlags schema men jag kom inte ritkgit ihåg hur det såg ut.. någon som kommer ihåg, eller som läser ngn biologi kurs nu som har med anlag att göra?
funderar faktiskt på att läsa någon själv.. får läsa o se om de finns nån jag kommer in på ;)

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0