27 Februari 2009

hej på er :)
kom precis på att platsbokningen till thailand är tillgänglig.. jag är alltid lika sugen på att förhandsboka en fönsterplats.. men man får väl hoppas på att någon i sällskapet får det, vi är ju ändå 6 personer.. och vi är bokade 2-2-2.. :) hoppas!
hm, nu har jag precis ätit, spagetti & köttfärssås, inte så vanlig fredags mat men det är ju sjukt gott!
de maträtter som jag kommer äta mest när jag flyttar hemifrån är: spagetti & köttfärssås, min köttfärsgryta & ris, kyckling och sen är de säkert ngt annat .. eller.. det finns annat också men jag kommer intep å nått just nu.. :)

Det blev ingen utgång ikväll.. jag skulle säkert kunna dra till KC med nuzze, eller det var inte ens säkert om dom skulle dit, men jag är helt slut! ögonen vill inte vara öppna längre.. fast jag vill.. för P skulle kanske ringa..
aja vi får se om jag somnar.. jag vaknar väl om de ringer liks.

haha.. jag älskar telia reklamerna, visst är det mycket roligare med reklamer som är som en serie typ?
tex: ica reklamerna & telia reklamerna.

jag undrar om jag ska lägga mig & läsa emerich roth boken nu faktiskt.
vi hörs senare eller imorgon om jag blir allt för trött.
puss! <3

förresten ska de blir sjukt kul o se om man känner igen ngn på stockholm arlanda- serien.
förra helgen såg jag dem springa runt med kameror mellan femman & sky.. :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0