26 Februari 2009

amanda: jag trodde jag skrev det, jag tänkte att jag skulle skriva det.. men aja, på tisdag ska jag till skolan ;) hihi (a)

dagens sista inlägg.. inte för att jag vet vad jag ska skriva men..
nu va de trailer för diagnos okänd som är ett copy program av tv3.. vajre gång de nämner glutenintolerans så spetsar jag öronen.. hihi.
Men jag ska i alla fall sova nu, kvällen slutade ju bra, till & med riktigt bra (a)
imorgon tror jag att jag slutar tidigt, eller jag orkar inte vara kvar så länge, dom har bara två  avdelningar på orion så de borde gå lite fortare, men å andra sidan så beror ju det på hur dom tycker att jag ska göra också..
hoppas jag hittar dit (a)

så sov gott på er gullungar!
ses imorgon :)
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0