24 Februari 2009

dagen före löning!
hej på er! :)

den här dagen har bara varit allmänt seg.. Jag blev väckt 08.00 av papi men gick inte upp förns 08.20 ungefär (vi försöker ju få bella att klara sig ensam lite nu) men direkt så gick jag & la mig i soffan när jag kom upp och efter lite mys med bellfis så somnade vi alla tre. Klockan 11 ringde väckarklockan igen och då var det dags för välling.

sen har jag inte gjort så mkt mer.. jag var nyss ute med hundarna & då träffade jag på Emelie, Malin & Sofia! :) Alltid lika roligt att träffas sådär spontant. :)

Jag har faktiskt pratat med Nina idag också, imorgon ska jag till praktiken kl 9 & fota & äta där.. Har inte tänkt på det med undra hur de blir med mate, jag får fråga mamma.. jag ska ju va på hennes avdelning imorgon.

nu ska jag plocka ur diskmaskinen, puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0