23 Februari 2009

hej på er alla gullungar.
idag blev jag väckt 8 av pappa men jag orkade verkligen inte vakna, är nog fortfarande trött sen helgen.. så jag la mig i soffan och sov till halv tio då bella började kraffsa på nått. Sen va vi ut på tomten en sväng & de fick vara själva medans jag ringde N. Inget svar men jag pratade in på telefonsvararen att hon skulle ringa upp mig.
Efter det tittade jag i ONOFFs utskick och kom på att jag kanske ska köpa en liten mini pc..?
jag vet att jag har en redan.. ja men, till thailand tänkte jag.. sen kan jag sälja den när jag kommer hem, kanske.. vi får se.
nu ska jag i alla fall kolla priser & jämnföra lite. Såg att den som adam har kostade 2000 nu men den har bara 8 gigs minne och jag kommer ju fota ganska mkt i RAW format och skriva rätt mkt där nere så jag vill vara på den säkra sidan liksom. Så nu blir det en snabb titt! :)
puss!


förresten så är kanske bella magsjuk igen! :(

Kommentarer
Postat av: a

varför ska mini-hunden bli sjuk ;(

2009-02-23 @ 11:15:37
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0