20 Februari 2009

GRATTIS AMANDA GRATTIS AMANDA GRATTIS AMANDA!
för de e ingen vanlig dag, nej de e amandas födelsedag, (och Lovisas) hurra hurra HURRAA!!!
hihi :)


dagens todo lista består av: dammsuga, tvätta, ta hand om magsjuka Bella, gå ut & gå med hundarna, komma på vad jag ska ha på mig imorgon, skriva ett roligt brev till min kära (soon to be) ex-arbetskompisar.

dagen började ca 07.40 av att telefonen ringde, okänt nummer.. jag burkar inte svara på det men eftersom jag först tröck på upptaget och de ringde upp ganksa fort igen så tänkte jag att det kankse är ngt viktigt i alla fall..
och de va de, chefen från radisson som frågade om jag kunde skippa mitt pass på söndag, 12.30 - 17(18).00, tydligen så är även vi tvungna att dra ner, lite tråkigt och jag hoppas verkligen att jag får nått jobb ändå så de blir lite extrapengar i alla fall.. men skönt med ledighet, speciellt eftersom vi ska ut imorgon :)

efter att Erja hade ringt kunde jag inte somna om så det var bara att gå upp & hålla koll på Bella som har bajsat inne typ 3 ggr idag, stackaren! ush..

sen så gick jag & kollade mig i spegeln och undrade varför min haka såg så konstig ut, en rund, blå ...cirkel?
jag började fundera över vad det kunde va och sen kom det ett sånt där *PLING*, ni vet?
jag kom på att igår när jag "satt & funderade över hur fan man egentligen tittar på tv" så satt jag med en mugg i handen och jag började suga in luften, ni vet som man gjorde när man va liten? så att muggen sitter kvar fast man inte håller i den...
smart som jag är så gjorde jag detta för länge så nu har jag en ritkgit snygg sminkning till imorgon! YAHOO!
fyfan vilket pucko jag är :)

aja, nu ska jag försöka gå ut en sväng med hundarna, ser om de är lättare för bella då.
vi hörs senare, då ska ni få hjälpa till att välja ut outfit inför imorgon,
puss!

Kommentarer
Postat av: Emma S

nää fyy stackars bella :( hoppas hon bli bättre snart!



hahaha men anki då!! :D det lär se väldigt snyggt ut ;)

Du är rolig du!! :D

kraamen

2009-02-20 @ 14:16:48
Postat av: Sofie

Ja det är synd om miiig! Fast idag är det mycket bättre!

Vilka ska du ut meeddd? öhöhöhöh

2009-02-20 @ 14:37:09
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Amäända

Tack tack tack tack!:D<3

2009-02-23 @ 10:57:36

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0