18 Februari 2009

helloj på er! ny dag och fy vad seg jag var på att uppdatera, jag hade faktiskt för mig att jag redanhade skrivit en gång.. men icke.. hihi

jag uppdaterade nyss resedagboken med lite bilder på hotellet i thailand, vill ni se dom här med?

så.. dagens syssla? Tvätta! & vika... jag har upptäckt att nu kan jag vika handdukar & lakan skitenkelt, helt utan pust & stön, haha det lönar sig att jobba ibland! :)

jag fick faktiskt sova till halv elva i morse så jag är pigg & glad idag, det känns bra. :)
vad har ni hittat på / ska hitta på?

nu ska jag sätta mig och läsa nya veckorevyn, har inte tagit mig tid att läsa den än så det blir till att ta en frukt & sitta o gotta sig nu. :) inget sånt där onyttigt heller, hihi.
knakse ska man även gå ut & gå en sväng ikväll?

ungefär sånt humör är jag på idag! :)
det känns bra


nu skriver jag massa blaja igen, förlåt, hihi.
vi hörs senare nu ropar VR på mig! :)
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0